inne

Nieszablonowy projekt grafiki

Z punktu widzenia konsumenta ogrom produktów, jakie widzimy na sklepowych półkach jest powodem do radości. Bo nie jesteśmy skazani na jedną markę, lecz mamy prawo wyboru. Jednak z punktu widzenia producenta taka duża konkurencja nie jest wcale powodem do zadowolenia. Bo trudniej jest wówczas przebić się i sprawić, żeby klienci sięgali po nasz produkt. Wchodząc na rynek trzeba mieć dobrze przemyślaną i opracowaną strategię marketingową, ale nawet jeśli będziemy mieli piękne reklamy w telewizji, Internecie, a nasze produkty będą spoglądały na nas z billboardów, to całe te wysiłki pójdą na nic, gdy piętą Achillesa okaże się opakowanie. Jeśli nie będzie ono atrakcyjne, to szanse na to, że produkt stanie się chętnie kupowany drastycznie spada. Żeby nie dopuścić do porażki z powodu niskiej estetyki, polecamy skorzystanie z usługi, jaką jest projektowanie graficzne opakowań

Eleganckie opakowanie spójne z wizerunkiem marki

Wypuszczenie nowego produktu na rynek zazwyczaj poprzedzone jest bardzo długimi testami, ustaleniami etc. Ale musimy pamiętać o tym, żeby skupiać się nie tylko na samym produkcie, ale również na takiej kwestii, jak ta dotycząca opakowania. Graficy zatrudnieni w Fesido posiadają bogate doświadczenie w realizacji przeróżnych projektów, czasami bardzo oryginalnych i wymagających, tworzonych dla największych marek, dzięki czemu mają wiedzę oraz narzędzia do tego, żeby stworzyć opakowanie na najwyższym poziomie… Projektowanie graficzne opakowań nie ogranicza się do wywiadu z klientem, ale uzupełniane jest o dokładne zapoznanie się z działalnością firmy, jej wizerunkiem oraz dostępnymi już produktami. Wszystko po to, aby nowe opakowanie było spójne i łatwo można było rozpoznać, że jest to produkt konkretnego producenta.

Na początkowym etapie ważne jest też ustalenie, jakiej wielkości ma być opakowanie oraz jaki ma przybrać kształt. Takie informacje są niezbędne, żeby grafik mógł przystąpić do projektowania. Bo przecież na opakowaniu poza grafiką musi znaleźć się m.in. kod kreskowy oraz skład, co oznacza, że grafik musi wiedzieć jak to wszystko rozlokować i ile miejsca pozostaje mu na pracę twórczą.